Uzyskaj dodatkowy rabatUzyskaj dodatkowy rabatUzyskaj dodatkowy rabat
604 222 967(9.00 - 20.00)
wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje2

Kontakt

Polecamy

Systemy płatności

  • PayPal
  • Przelewy24

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar okazał się być niezgodny z opisem lub zauważyłeś wadę fabryczną, powinieneś:

  • Przesłać do nas produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, uwzględniającym szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  • W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy cię o naszej decyzji.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni podejmiemy się naprawy reklamowanego towaru/produktu, zamienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze.
  • W przypadku opinii negatywnej przekażemy pisemne, szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

Formularz reklamacji : pobierz


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl